Minggu ke 23 21 Jun 2010 / Isnin
Tingkatan : 2H Masa : 3.25 – 4.35 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 3H Masa : 4.35 - 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
22 Jun 2010 / Selasa
Tingkatan : 1J Masa : 2.00 – 3.10 pm
Mata Pelajaran: PSK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 3F Masa : 3.25 - 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 1N Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PSK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
23 Jun 2010 / Rabu
Tingkatan : 1B Masa : 12.50 – 2.00 pm
Mata Pelajaran: PSK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 2B Masa : 3.25 – 4.35 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 3A Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
24 Jun 2010 / Khamis
Tingkatan : 3J Masa : 3.25 – 4.35pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 1E Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PSK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
25 Jun 2010 / Jumaat
Tingkatan : 3M Masa : 4.00 – 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 2F Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Minggu ke 24 28 Jun 2010 / Isnin
Tingkatan : 2H Masa : 3.25 – 4.35 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tingkatan : 3H Masa : 4.35 - 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tiada PMP dijalankan kerana saya CRK
29 Jun 2010 / Selasa
Tingkatan : 1J Masa : 2.00 – 3.10 pm
Mata Pelajaran: PSK
Tema : Hidup Bermasyarakat
Tajuk : Penjagaan dan Peningkatan Imej Sekolah(penglibatan diri dalam
Aktiviti ko-kurikulum).
Hasil Pembelajaran :
Menunjukkan semangat berpasukan.
Memberi sumbangan dalam aktiviti sekolah.
3 . Menunjukkan sikap setia terhadap sekolah
KB : i) menjana idea, menghubung kait
BBB : Buku teks dan buku latihan
Pendekatan : i)Pembelajaran aktif dan koperatif
Tingkatan : 3F Masa : 3.25 - 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Sofbol (Pitcing)
Objektif : Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan kemahiran asas membaling (Pitcing) dengan teknik yang betul.
ii. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran.
iii. Afektif
- menguasai kemahiran asas permainan Sofbal
ABM : bola sofbol , bet,dan glove
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran dengan baik.
Tingkatan : 1N Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PSK
Tema : Hidup Bermasyarakat
Tajuk : Penjagaan dan Peningkatan Imej Sekolah(penglibatan diri dalam
Aktiviti ko-kurikulum).
Hasil Pembelajaran :
Menunjukkan semangat berpasukan.
Memberi sumbangan dalam aktiviti sekolah.
3 . Menunjukkan sikap setia terhadap sekolah
KB : i) menjana idea, menghubung kait
BBB : Buku teks dan buku latihan
Pendekatan : i)Pembelajaran aktif dan koperatif
30 Jun 2010 / Rabu
Tingkatan : 1B Masa : 12.50 – 2.00 pm
Mata Pelajaran: PSK
Tema : Hidup Bermasyarakat
Tajuk : Penjagaan dan Peningkatan Imej Sekolah(penglibatan diri dalam
Aktiviti ko-kurikulum).
Hasil Pembelajaran :
Menunjukkan semangat berpasukan.
Memberi sumbangan dalam aktiviti sekolah.
3 . Menunjukkan sikap setia terhadap sekolah
KB : i) menjana idea, menghubung kait
BBB : Buku teks dan buku latihan
Pendekatan : i)Pembelajaran aktif dan koperatif
Tingkatan : 2B Masa : 3.25 – 4.35 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Merejam Lembing.
Objektif : Pelajar dapat :
i. Psikomotor
- melakukan kemahiran gaya rejaman dari atas bahu .
ii. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran ..
iii. Afektif
- menguasai kemahiran gaya rejaman dari atas bahu.
ABM : lembing.
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran bersungguh-sungguh.
Tingkatan : 3A Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Sofbol (Pitcing)
Objektif : Pelajar dapat :
iv. Psikomotor
- melakukan kemahiran asas membaling (Pitcing) dengan teknik yang betul.
v. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran.
vi. Afektif
- menguasai kemahiran asas permainan Sofbal
ABM : bola sofbol , bet,dan glove
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran dengan baik.
1 Julai 2010 / Khamis
Tingkatan : 3J Masa : 3.25 – 4.35pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Sofbol (Pitcing)
Objektif : Pelajar dapat :
vii. Psikomotor
- melakukan kemahiran asas membaling (Pitcing) dengan teknik yang betul.
viii. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran.
ix. Afektif
- menguasai kemahiran asas permainan Sofbal
ABM : bola sofbol , bet,dan glove
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran dengan baik.
Catatan : Pemberian dan pembetulan kertas ujian penggal pertama.
Tingkatan : 1E Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PSK
Tema : Hidup Bermasyarakat
Tajuk : Penjagaan dan Peningkatan Imej Sekolah(penglibatan diri dalam
Aktiviti ko-kurikulum).
Hasil Pembelajaran :
Menunjukkan semangat berpasukan.
Memberi sumbangan dalam aktiviti sekolah.
3 . Menunjukkan sikap setia terhadap sekolah
KB : i) menjana idea, menghubung kait
BBB : Buku teks dan buku latihan
Pendekatan : i)Pembelajaran aktif dan koperatif
2 Julai 2010 / Jumaat
Tingkatan : 3M Masa : 4.00 – 5.10 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Sofbol (Pitcing)
Objektif : Pelajar dapat :
x. Psikomotor
- melakukan kemahiran asas membaling (Pitcing) dengan teknik yang betul.
xi. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran.
xii. Afektif
- menguasai kemahiran asas permainan Sofbal
ABM : bola sofbol , bet,dan glove
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran dengan baik.
Tingkatan : 2F Masa : 5.10 – 6.20 pm
Mata Pelajaran: PJPK
Tajuk : Merejam Lembing.
Objektif : Pelajar dapat :
iv. Psikomotor
- melakukan kemahiran gaya rejaman dari atas bahu .
v. Kognitif
- mengenalpasti kelemahan diri dalam melakukan kemahiran ..
vi. Afektif
- menguasai kemahiran gaya rejaman dari atas bahu.
ABM : lembing.
Refleksi : pelajar melakukan kemahiran bersungguh-sungguh.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Sila sentiasa kemaskini RPH cikgu. RPH teratur. Perlu teliti di bahagian refleksi supaya cikgu boleh sentiasa menambahbaik penyampaian.
ReplyDelete